Samenwerking – Doe mee!

Samenwerking

Home » Samenwerking – Doe mee!

Gezocht

Vrijwilligers

Bij Stichting Menskracht 22 werken veel vrijwilligers. Ben jij maatschappelijk betrokken? Ben jij enthousiast en wil je graag iets voor een ander betekenen? Wij zijn op zoek naar mensen die ons kunnen helpen bij het organiseren van workshops en trainingen, die ondersteuning bieden aan de 1-op-1 coachtrajecten. Denk je dat dit iets is voor jou? Dan horen we graag van jou.

Beroepscoaches

en andere professionals

Samen is alles leuker, toch? Lijkt het je leuk om samen te werken met Stichting Menskracht 22, neem dan zeker contact op. Ben jij bijvoorbeeld een gecertificeerde coach en vind jij ook dat persoonlijke ontwikkeling voor iedereen toegankelijk moet zijn? Schroom dan niet om contact op te nemen.

Maar ook als jij bijvoorbeeld een expert op het gebied van (online) marketing bent en je zou ons willen helpen om onze boodschap nog beter onder de aandacht te brengen. Ook dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen.

Partnerschap

maatschappelijk ondernemen

Wij werken graag samen met organisaties voor wie maatschappelijk ondernemen belangrijk is.

Als bedrijf kan je laten zien dat je het belangrijk vindt dat alle mensen zich persoonlijk kunnen ontwikkelen. Zodat alle mensen een positieve bijdrage aan de maatschappij kunnen leveren.

Je kunt dat doen door te doneren, maar ook door een coachtraject te adopteren. Mail naar secretaris@menskracht22.nl voor meer informatie.

financiële ondersteuning

Donatie of sponsoring

Stichting Menskracht 22 is een non-profit organisatie. Om mensen met minimale financiële middelen te kunnen helpen bij hun persoonlijke ontwikkeling, hebben wij financiële ondersteuning nodig van particulieren, bedrijven, fondsen, stichtingen en sponsoren.

Als donateur kan je helemaal zelf bepalen hoeveel je doneert en of je dat eenmalig of regelmatig wilt doen. Je kunt als particulier doneren, maar ook zakelijk. Jouw donatie besteden we aan de doelstellingen van de stichting.

We houden je natuurlijk op de hoogte van onze bestedingen. Dat doen we via onze nieuwsbrieven, social media kanalen en onze jaarverslagen.